Music-session!

Sjukt nöjd över att ha hunnit med en "onsdags-session" bakom micen redan innan halv tio. Nice! 
Efter dagens sång kan jag sitta på flyget och lyssna och förbättra ljudet och beatet så min singel kan bli ännu lite vassare innan den släpps ut i det fria. Det finns inget bättre sätt att döda tid än att göra och "mastra" (många slangord nu märker jag, ooops) musik! Jag har en liten liten plutt-keyboard som jag slänger fram över datorns tangentbord så fort A somnat på våra flygresor. Brukar få många blickar på mig men det stör inte alls min produktionsförmåga. Jag går som in i trans och glömmer både tid och rum när jag gör musik. 
Nu riktigt längtar jag efter att få så mycket kvalitetstid med min keyboard som denna oändliga flygtur till andra sidan världen innebär. Mig skrämmer man inte med långa flygresor! Bring it NZ!
Kram på er! //Linda
Kommentera inlägget här: