Varför tränar du?

Kanske för att det är socialt, för att få en stund för dig själv, för att nå ett mål, för att må bra, för att du älskar att röra på dig?

Fundera ut vad som motiverar dig till att träna och gör en lång lista med alla fördelar med att träna och starka skäl varför du inte vill skippa din träning. Spara listan och läs den sedan om du en vacker dag inte känner dig motiverad till att träna, så kommer du alldeles säkert på rätt spår igen.

Ingen kan motivera dig lika mycket som din egna vilja, dina mål och drömmar!

Marie:

Jag behöver inte skriva någon lista för jag hör till den skara som älskar att träna! : ) Visst har jag väl oxå mina dagar när jag inte är på topp för att träna men de dagarna är färre och ibland brukar jag ändå pusha mig själv att gå och träna eftersom jag vet hur bra jag mår efteråt! : )

Härlig blogg!

Kommentera inlägget här: