Sjuk!

Jag inleder det nya året med att vara sjuk. Inte det roligaste kanske men om man ska tänka positivt så får jag iaf tid till att bara ro om mig själv några dagar.

Inte en enda tanke låter jag springa iväg till ångest över att jag inte kan träna. Istället unnar jag mig själv denna vila.

Just nu ligger jag i soffan och njuter av att jag trivs så himla bra hemma i lägenheten som är städad och upplyst av levande ljus och att jag har en sån fantastisk pojkvän. Det kan göra vilken sjukling som helst till världens lyckligaste!

Mari:

Uscha då, stackare ! får nog säga att jag börjar årat likadant, är uppe på benen och har ork iaf, men snorig som tusan.... Krya på dig !!
Snygga köksmöbler förresten, lika som jag har kollat på miljoner ggr =)

Svar: Tack så mycket! Å Gott Nytt År till dig med! :)
Linda Grane

Kommentera inlägget här: