I ofas med träningsschemat!

Jag är just nu i ofas med träningsprogrammet inför maran och även om det inte är hela världen så stör det mig. Jag var alldeles för trött i helgen för att orka ta mig ut på 2milen som planerat. Dessutom tog jag sovmorgon i morse istället för att gå upp tidigt, som gjorde att jag inte kunde ge mig ut på en runda på lunchen som jag brukar. En riktig slappis med andra ord! Inte bra!

Den här veckan hade jag dessutom sett fram emot styrka men istället ligger det 5 löppass på schemat. Jag är osäker på om jag kommer orka köra styrka också. Kanske kan få till en kombination.

Det blir nog bra det här men just nu stör jag mig på att jag inte tränat ordentligt varken lördag, söndag eller idag.

Tror visst jag längtar efter att få svettas!

Mari:

Men du kommer igen, det lovar jag =). Ibland måste man bara släppa allt och slappa.
Jag gjorde 25 armhävningar som mest =)

Kommentera inlägget här: