Dag 2.

Igår blev det en intensiv dag med urpackning av stugan och flera åk fram till kl. 15.00 i lika fantastiskt väder som dagen innan.

Jag inledde dock med att göra ett felskär och gled ner för den brantaste delen av den svarta backen. Det gick bra men det var helt omöjligt att få stopp på "glidet", brädan vägrade fästa i snön. Gustav filmade detta och kom skrattande fram och frågade efter en kommentar när jag äntligen stannat, med ansiktet full av snö ifrån brädans plogande nedför. Det kändes som om jag suttit framför en snökanon. Roligt komiskt!

Nu är jag åter i vår huvudstad och på jobbet men det känns som om helgen var superlång! Jag rekommenderar verkligen en weekend som denna, trots 5h i bil enkel resa. Det var riktigt roligt!

Mari:

Sådana resor skulle alla behöva =) Jag åker till Riksgränsen i April, som jag längtar, lite extra när jag ser dina bilder =)

Kommentera inlägget här: