Tema: nystart!

Det är mycket nu! Allt på en gång i vanlig ordning. Jag har bytt jobb, köpt en ny lägenhet med min sambo och satt upp nya träningsambitioner. Förändring tenderar att smitta av sig på flera plan, något jag välkomnar snarare än slår ifrån mig. Förändring får mig att utvecklas, och utveckling är bra! Iom mina nya "normala" arbetstider står jag plötsligt inför möjligheten att skapa fasta rutiner. Otroligt spännande och rogivande. Ett nytt mål har därav skapats, att äta bättre. 

Jag har bestämt mig för att se över min kosthållning ordentligt och skärpa till mig, skala bort ohälsosam mat och äta mat som magen mår bra av. 

Efter två veckors uppehåll i träningen är det även dags att snöra på träningsskorna igen. Så man kan säga att det blir en ordentlig nystart! Alltid lika inspirerande! Hoppas jag kan smitta av mig på någon annan där ute i cyberrymden.

Trevlig kväll på er!
Kommentera inlägget här: