Tack!

Vill passa på att tacka alla som inte tror på mig. Ni som tror att jag lagt ribban för högt och att jag borde sikta på 4h 30min istället för 3h 30min. Ni som säger att jag borde ge upp. Tack för att ni sporrar mig ännu mer till att fortsätta kämpa mot mitt mara-mål. Tack för att ni bevisar att att jag kan fortsätta tro på mig själv i motvind. Jag har alltid varit tävlingsinriktad men jag gör såklart fortfarande detta för min egen skull. Min tro på mig själv är tillräckligt bra för att inte låta mig tvivla på mig själv bara för att andra gör det. Dessutom har jag övervägande fler personer i min närvaro som faktiskt tror på mig om jag skulle hamna i en svacka. Allt handlar bara om vilja och jag väljer att göra ert tvivel till någontig bra: ni får mig verkligen att vilja klara av detta!
 
Vi ses i löparspåret! ;)

Kommentera inlägget här: