Lördag!

Hyllar mina kollegor för att de är så roliga och positiva! Igår kväll hade vi en liten kick-off med alla möjliga aktiviteter och trevligt häng.

Jag blev imponerad av deras kreativa tänk (rent ut sagt galna!) när jag presenterade en klurig gåta som 5 av mina kollegor löste på 15 minuter. Gåtan är en liten berättelse om en händelse. Med ja och nej frågor får man fråga berättaren mer om händelsen som tillslut leder till svaret. Normalt brukar det ta ca 40-60 minuter för ett gäng att komma på svaret. De är helt enkelt inte rädda för att fråga "outside the box-frågor" och har livlig fantasi! Fantastiskt!

Nu är det dags att inhandla Brunch till imorgon. Tänkte bjuda Andreas grabb-gäng på klassisk engelsk frukost och små pizzabullar som tilltugg till fotbollsderbyt. De är på golfturnering idag och kommer köra helkväll. Självklart ska jag på tjejmiddag på stan för att sedan möta upp grabbarna i lördagsnatten. Blir skoj!

Nedan ser ni några bilder ifrån fredagskvällen.

Kommentera inlägget här: