Inspirerad!

Den här bilden fick mig att känna att jag kan göra vad som helst. Trodde först inte att det var sant, man kan ju redigera en bild till vad som helst numera. Tro det eller ej så finns det faktiskt livs levande getter som klättrar i träd. Sjukt roligt och inspirerande. Kan en get klättra i smala små pinn-träd så kan väl jag springa en Mara på 3.30?! Känner hur det riktigt spritter i benen! Tack geten!

Katarina:

Det är högt som mål, dvs att sätta 3.30 på sin första mara om man inte har sprungit så mkt innan. Det krävs en hel del för sub 3.30. Men som du skriver " vill man så kan man" ... så sikta mot stjärnorna och se vart du hamnar :)

Linda Grane:

Ja det är ett väldigt högt mål! :) Kommer bli en tuff resa men förhoppningsvis rolig!
Jag gillar att sätta ribban högt, det motiverar mig. Kan ju inte lova att jag lyckas dock...

Har du något bra löpartips så tar jag emot det med glädje!

Kul att du tittade in!

Kommentera inlägget här: