Veckans...

Hemma igen! Det har varit en otroligt härlig vecka i solen för min del. Älskar värme och tycker nog att det känns lite extra ruggigt här hemma i Sverige än när jag åkte.
Kom hem ifrån Turkiet natten till söndagen och kom inte i säng förrän vid 5 på morgonen. Därav var min söndag lite seg och blogg-frånvarande. Inser att ni inte fick någon "veckans" förra söndagen heller men nu kommer den iaf! Här är veckans...

Träningspass: Det kan bara bli mitt pass i gymmet i Turkiet, när jag höll på att rinna bort i svett. Det var ju den enda träningen jag gjorde på hela veckan pga förkylning och hosta. Illa! Det får jag ta igen här hemma!

Födelsedagsfirande: Min fina mor fyllde 60år i fredags. Det blev en väldigt härlig dag och kväll!

Utmaning: Att bli frisk ifrån min förkylning. Vilade och vilade och vilade men vaknade ändå med snorig näsa. Varför ska förkylningar vara så envisa?

Prestation: Att jag packade upp väskan och tvättade igår, söndag. Har nog aldrig hänt förut. Min väska blir alltid liggandes i minst en vecka innan den packas upp. Helt klart Andreas som ligger bakom detta mirakel.

Mys: Att få halvslumra i eftermiddassolen med sin kärlek och familj vid sin sida. Det finns nästan inget bättre än att få känna en varm sol mot sin hud ända tills solnedgången.

Förvåning: Att jag inte badade i poolen en enda gång (guppade runt på en badmadrass vid något tillfälle men blev aldrig blöt). Jag som brukar vara en sån fisk! Det blev bara två dopp i havet under hela resan, dock riktigt bra badtillfällen ifrån piren där mamma träffade på en sköldpadda.

Synd: Frossade i glass och pannkakor med chokladfyllning VARJE dag. Helt sjukt! Så himla onyttigt men grymt gott.

Kommentera inlägget här: