Veckans...

Det här inlägget hamnar visst på måndagen istället för söndagen andra gången i rad. Slarvigt!
Här kommer iaf en sammanfattning av förra veckans:

Låt: "Follow Me" Vocal Mix Edit - Sebjak.
Otrolig bra låt som får mig att vilja knyta på mig springskorna och bara sticka iväg på momangen!

Inspiration: Alla bra träningstidningar jag skummat igenom. Även en intervju på TV med Carolina Gynning. Hon har ju väldigt mycket "go" den där kvinnan. Får mig att känna att det finns så mycket möjligheter. Ska aldrig sluta tro på mig själv!

Tråk: Att ha varit hemma sjuk när alla andra varit ute i Stockholmsnatten och haft kul.

Nya jag: Att jag börjat laga nyttigare mat hemma, trots sena kvällar och stressigt liv. Även att jag blivit mycket mer ekonomisk i.o.m detta. Känns bra! Denna "veckans nya jag" ska förhoppningsvis hålla i sig längre än en månad eller två.

Träningspass: Helt sjukt men jag tränade inte ordentligt en enda gång förra veckan. Inte roligt alls men nu blir jag väl förhoppningsvis frisk snart!

Godaste mums: De nya små dödskallarna ifrån DagLivs på Kungsholmen. Fulländat, det är allt jag vill säga.

Ångest: Vilken vinterjacka man bör satsa på. Jag avskyr att frysa på vintern. Sen har det ju inte varit så skoj att inte ha fått träna alls den här veckan som gått.


Kommentera inlägget här: