Veckans..

Som vanligt vill jag i söndags-anda reflektera över veckan som gått och bekänna veckans...

Låt: "Crying out your name" - Loreen.
Stark låt som får mig att känna styrkan att springa långt.

Träningspass: Mitt enda lilla styrkepass i onsdags. Nästa vecka är det mycket mer träning på agendan, äntligen!

Mys: Andreas har varit sjuk och jag har varit på väg tillbaks till friskheten nästan hela veckan vilket har resulterat i massor av mys. Blev mysfokus både i tisdags och i stort sätt hela helgen. Nu känner jag mig full av energi och härligt pigg!

Förändring: Att jag klippt lugg, känns ganska solklart som en ny frisk fläkt!

Roligaste nyhet: Att mina föräldrar äntligen hittat sin drömlägenhet i stan efter de sålde huset i Viggbyholm. Nu hoppas jag bara att de vinner budgivningen!

Skönaste känsla: Att jag är frisk, kär, lycklig, har fina vänner, har världens bästa pojkvän, att jag fått sett min pappas strålande glädje över att få hitta sitt drömhem, att jag trivs på jobbet och att inredningen i mitt och Andreas sovrum börjar ta form.

Nu ska jag njuta av mer mys i form av film, te, tända ljus, Andreas och filmen "Jägarna 2". Trevlig söndag!

Kommentera inlägget här: