Trötta mamman!

En bild säger mer än tusen ord. Så sant! Iaf i det här fallet. Åsa har när den stora bilden är tagen kört klart sitt intensiva pass med en blandning av styrka och kondition, med två nätter i rad av väldigt lite sömn i bagaget. Starkt! För idag var hon extra duktig. Hon klarade av att gör riktiga armhävningar på knä istället för förenklade och fick lite mer kondition att bita i. Efter inmätningen kunde vi även konstatera att hon ökat i muskelmassa i ben och torso och minskat i fettprocent. Strålande nyheter! Heja Åsa!

Åsas träning idag:

10min på crosstrainer

Thrusters & Armhävningar
(21, 15 & 9 reps. Först 21 thrusters direkt följt av 21 armhävningar, direkt följt av 15 thrusters etc, ingen vila förrän hela varvet är fullföljt)

10min på löpbandet
(gå raskt 1min, springa 1min, gå raskt 1min etc)

Kettlebellswings & Utfall
(21, 15 & 9 reps. Först 21 swings direkt följt av 21 utfall (totalt på båda benen), direkt följt av 15 swings etc, ingen vila förrän hela varvet är fullföljt)

Hopprep, 200st

Reverse sit-ups
(3 x 12st, vila mellan varje set)

Testa du med!

Kommentera inlägget här: