Jobb...

Är otroligt nog fortfarande på jobbet. Inte mitt jobb utan Andreas. Hjälper till med lite ekonomi på hans företag. Börjar känna mig galet sliten som ni kan se på bilden. Näsan bara rinner, inte så trevligt!

Passar dock på att fiska lite efter smarriga recept nu när Andreas bråkar med skrivaren efter ett papper vi behöver innan vi kan släcka och gå hem. Har bl.a. hittat en banankaka som jag är sugen på att baka. Kan man inte träna kan man ju lika gärna äta nyttiga godsaker.

Dr Grane:

Ha, ha, så det är inte bara vi vanliga som har skrivarproblem utan även tryckexperter. Det är galet vad frustrerande det kan vara. Skrivare är sådan teknik som bara ska fungera, tryck på en knapp och pappret är i din hand, typ. Trist att du aldrig tycks bli frisk, och nu feber på det. Inget skumt du dragit med fr T väl? Kolla upp om du inte blir bättre!

Svar: Ja är det inte komiskt! Dessa maskiner!Tror jag har kört på lite för mycket med den här förkylningen bara, den försvinner nog med ordentlig vila hoppas jag.
Linda Grane

Kommentera inlägget här: