Inte så "fishy"!

Så är man en erfarenhet rikare! Har ikväll haft mina fötter nerdoppade i en vattentank med hungrig fisk i och kan konstatera att det inte alls var min grej. Det tog mig ca 7min innan jag lyckades få ner mina fötter och trotsa min panikångest. Svetten rann och jag var inte det minsta avslappnad. Känslan var ungefär som att vara på väg att låta fågelspindlar krypa över fötterna. Väldigt skrämmande! Jag gillar helt enkelt inte småkryp, varken små fiskar eller spindlar. Syrran tyckte inte heller att det var den mest avslappnade behandlingen, även hon satt mest i panik. Det var iaf ett minne för livet och en sann upplevelse som vi kan skratta gott åt!

Stämningen på "Smile Fish Spa" var dock väldigt mysig och personalen var mycket proffsig och bemötande. Bra betyg för den som gillar lite lyxig känsla men kanske inget för den som vill ha en ordentlig fot-genomkörare.

Middagen efteråt tog tankarna långt ifrån fiskakvarium. Sammanfattningsvis en mycket trevlig kväll och födelsedagspresent! Tack syster!

Dr Grane:

Ha ha! Låter som om det blev en bra kväll ändå. Att vara både skraj och fnittrig pga av fotvård är ju inte så vanligt. Kul minne!

Svar: Ja verkligen trevligt faktiskt! :)
Linda Grane

Kommentera inlägget här: