Anmälan till halvmaran, check!

Nu har jag säkrat en plats till Kungholmen runts halvmara den 4 Maj. Vilken morot! Det blir en perfekt uppladdning inför det stora målet: maran!
 
Nu kan jag iof sig inte garantera att jag kan springa halvmaran eftersom jag möjligen drar iväg till Island på training camp i en vecka med personlig träning varje dag (mer info om det senare). Vilket också är superskoj. Jag kände att jag iaf ville säkra en plats utifall att datumen inte krockar och jag är hemma i Stockholm. Hur frustrerande vore det inte att bara stå och titta på när alla i stort sätt springer förbi mitt hus?
 
Passa på att boka en plats du med! De går åt som smör i solsken! Det går att välja mellan en mil och en halvmara för 246 respektive 295 kronor. Mer info hittar du här.
Kommentera inlägget här: