Veckans...

I vanlig ordning vill jag summera veckan som gått! Här kommer veckans:

Låt: "Turn Around" - Conor Maynard feat Ne-Yo.

Träningspass: Det får bli mitt 8km pass som jag gjorde i tisdags. Blev så nöjd över att jag lyckades springa enligt det första "3.30" programspasset inför maran.

Firande: Att min syster doktorerat i teknologi. Det var särskilt roligt att få vara med under själva disputationen och lyssna till min systers presentation. Innan hade jag ganska dålig koll på vad hon forskat i men nu har jag stenkoll.

Längtan: Att få träna! Har vilat sen i torsdags (10-km rundan) och är väldigt sugen på att sticka ut på ett varv. Vaderna är t.o.m. värk-fria!

Överraskning: Att min moster sprang Tjejmilen i New York (hon är en riktig friskus!) under ledning av min kompis Erika Kits Gölevik och Topphälsa. De kände igen varann men kunde inte placera vart ifrån. Kul att de träffades där tycker jag!

Prestation: Att jag trotsade milen i ruskig regnväder i 4grader. Det har jag aldrig gjort förut! Känns otroligt bra och lovande inför vintern. Vill man så går det ju uppenbarligen. Det finns inga dåliga väder bara dåliga kläder, eller hur var det?

Lärdom: Att hysteriska dieter inte är för mig och att det bevisar min teori att jag inte tror på dieter. Jag tror istället på en förändring som är hälsosam i ett långvarigt perspektiv.

Nedan ser ni en bild ifrån min systers presentation.

Kommentera inlägget här: