Veckans!

Vill som vanligt sammanfatta veckan som gått genom att utse veckans...

Låt: "Trouble" (Wideboys Radio Mix) - Leona Lewis.
Sjukt bra! Äntligen lite nytt ifrån fröken London! Den akustiska versionen är också fantastisk men inte lika peppande under träningen.

Tema: Välbefinnande! Jag hoppas såklart att detta blir ett stående koncept. Denna vecka har behovet av lugn och balans i tillvaron gjort sig påtaglig. Nya arbetsuppgifter under veckan har kompenserat med lugn och ro hela helgen. Idag har jag varit särskilt "lat" utan långpass utan istället sovmorgon, eftermiddagstupplur på soffan och film-mys. Precis vad jag behövde mentalt och fysiskt! Väldigt härligt!

Upptäckt: Hur bra min mage mår av den dagliga fiberdos (2-3 msk) av Havrekli jag äter varje morgon i min yoghurt. Trodde faktiskt inte att det skulle ge en sådan påtaglig effekt.

Träningspass: Är inte särskilt nöjd med något av mina pass den här veckan. Helst inte att jag inte kom iväg på mitt 15km varv. Imorgon blir det nya tag!

Utmaning: Att jag börjat jobba på Sportlife Tegnérgatan utöver Sportlife Bromma. Nu finns jag alltså på två anläggningar. Det är både roligt men också lite tufft. Mest roligt...

Roligaste plan: I fredags under middagen på Koh Phangan (se bilden nedan) kom jag och Andreas på att det vore roligt att ha en "Thai-dag". Om man inte kan dra iväg på semester till Thailand kan man ju istället ta Thailand hit genom en dag med spa/massage/solning följt av middag på thairestaurang med goda vänner. Blir som en mini-semester för kropp och själ!

Roligaste kväll: Fotbollsmatchen Sverige-England på nya arenan. En grym upplevelse! Jag är så glad att jag fick uppleva den live!

Kommentera inlägget här: