Veckans...

I vanlig ordning vill jag sammanfatta veckan genom att utse veckans:

Låt: "Turn Around" - Conor Maynard feat. Ne-Yo

Upplevelse: Swedish House Mafia. Det blev en spontan konsertupplevelse i fredags när Andreas upptäckte att det fanns lediga sittplatser kvar till konserten. Väl på plats slank vi in i ett VIP-bås. Lite busigt men väldigt värt det. Hade klockren utsikt och fick en fantastisk upplevelse. Det var helt otrolig att blicka ut över det hoppande folkhavet. Det kändes nästan som stå på scenen själv. Grymt!

Fokus: Jobb. Det är mycket på agendan just nu, både för mig själv och för Sportlife (som numera går under namnet Nordic Wellness): långa dagar med event och julkampanjen för gymmet, förberedelser för min föreläsning om kost på tisdag, förberedelser för Januari-kaoset (årets galnaste månad på gymmet), öppning av mitt fina massage- och kostrådgivningsrum i Bromma och därav uppbyggnaden av en ny kundkrets, nya företagskunder för mina gruppträningsklasser och så självklart möten för mina egna projekt som jag har på gång och för bloggen. En hektiskt men rolig period. Känner hur jag hela tiden utvecklas men även hur jag måste hitta balans i vardagen. Man kan ju faktiskt inte bara jobba, även om det är roligt så tar det på krafterna!

Mys: Jag och Andreas har julpyntat med tre fina julstjärnor. Det blev fantastiskt mysigt här hemma!

Träningspass: Mitt lilla träningspass i onsdags med en blandning av löpning på band och styrketräning. Det gav en kick att få styrketräna så det blir det i fortsättningen mer av. Med all vila är jag dock nu redo att ta tag i löpningen ordentligt igen också. Känns skönt!

Nedan ser ni några bilder ifrån Swedish House Mafia.

Kommentera inlägget här: