Sugen...

Är på väg hemåt i regnet efter en överdrivet lång dag. Det knäppa är att jag är galet sugen på att ge mig ut på en runda och bara springa loss på gatorna. Tror att musiken i mina lurar kan vara en stor anledning: David Guetta feat Sia med "Titanium". Ruggigt bra och energi-givande låt!

I övrigt känner jag mig alldeles behaglig. Hade nyss en ny massage-kund som jag tror blir mig trogen en tid framöver. Alltid en bra känsla! Det låter kanske sent att ha en kund vid 21.00 men faktum är att det är rogivande för mig efter en lång arbetsdag. Även om jag måste anstränga mig för att jobba igenom trötta muskler så ger den mjuka mys-stämningen mig massor av lugn. Dessutom är det härligt att få någon annan att må bra.

Nog om det, nu ska jag hem och mumsa i mig en äggmacka med avokado och kaviar. Mums!

Kommentera inlägget här: