Ta hand om dig!

Reflekterade i morse över hur många massage-kunder jag har som har riktigt ont i musklerna och ordentliga knutar. Det börjar bli en trend att folk kommer till mig när problemen är så enorma att det krävs flera behandlingar för att ens ha en chans att mjuka upp musklerna. Jag vill nu uppmana er om att ni ska ta hand om era kroppar innan det blir knas! Börjar man känna sig lite stel är det värt att gå till en massör på en gång. Tycker man att det är för dyrt kan man ju reflektera över kostnaden när situationen är ännu värre, dvs mycket dyrare. Så, nu ska jag inte tjata mer om det. Hoppas du får en toppendag! Jag ska vara duktig och inte träna idag. Har haft ont i halsen men envisats med att hålla mina pass ända. Aja baja Linda Grane! Mycket dumt! Idag lyssnar jag istället på kroppen och går hem vid 18.00. Imorgon är jag ledig. Hur nice som helst!

Kommentera inlägget här: