Nedförsbacke.nu

Japp, nu går det nedför igen. Äntligen januari! Som jag har väntat. Efter en fantastisk semester (bilder kommer inom kort) i Egypten är jag redo att njuta av att:

1. Årets mörkaste dag är förbi. Gone with the wind! Vi har klarat den mörkaste tiden utan ljus snö som lyser upp kvällen, så det blir faktiskt bara bättre!

2. Sommaren inte är så ruggigt långt borta. Jag vet att det låter över-positivt men det ÄR faktiskt inte så långt bort och tills dess ska jag njuta av att:

3. Våren är på ingång! Jag ser verkligen fram emot att få hålla min bränna vid liv genom små weekend-resor till olika städer. Våren är den bästa tiden i Europas sydligare städer. Perfekt tid att få njuta av lite för-sommar.

4. Nytt år = nya möjligheter. Det är dags att lägga om ribban! Folk ändrar inställningen till positiv från negativ och framförallt märks det i gymmet. Liv och rörelse bland maskinerna och på klasserna! Vid årsskiftet flyger tankarna alltid lite extra åt mina personliga mål både karriärmässigt och i träningen och jag tror fler där ute tänker likadant.

Det är så peppande att jag struntar i att jag är lite små-förskyld. Nu är det nedförsbacke fram till sommaren!

Kommentera inlägget här: