Förberedelser

Idag är jag i fullt sjå med att förbereda inför veckans klasser. Jag måste plugga in två koreografier: CXworx och functional moves. Det är inte så komplicerat egentligen. Har man lärt sig ett pass en gång så förstår man uppbyggnaden och har lättare att lära sig nya låtar men det tar alltid tid att lyssna in musiken och lära sig allt korrekt ändå. Jag hoppas att det sitter hyffsat till ikväll så jag hinner sticka iväg på "Stand-up" med Elena och hennes Rasmus. Det vore en skön belöning efter all inlärning. Eftersom Andreas är borta i nästan 2 veckor får jag hitta på andra saker än att mysa hemma. Det har dock inte gott någon nöd på mig den här helgen, den har varit fylld med roliga tjejmiddagar. Ha en mysig söndag!



CXworx-häftet och DVDn med all koreografi till de 6 låtar som ska läras in...



Kommentera inlägget här: