Trött!

Idag är jag trött som ett djur! Var ledig igår och det var fantastiskt mysigt. Dock fick jag inte sova ut eftersom killen som ska måla Andreas lägenhet kom 07.00 och skulle kika hur väggarna såg ut. Dessutom ringde Ida och väckte mig lagom tills att jag somnat om. Så det var bara att ta tag i dagen och tillsammans gick jag och Ida på en långpromenad på Djurgården i solen. Det straffade sig tyvärr lite på kvällen eftersom jag måste ha tejpat hela lägenheten tills på torsdag morgon, dvs jag och Andreas fick tejpa tills ögonen stod i kors igår kväll. Galet! Så därför är jag sjukt trött idag! Skulle åkt och firat min kompis Sandra Fagerlund som fyller 31 år idag men desvärre hinner jag inte det. Det är tejp på agendan för hela slanten! Sjukt tråkigt men så är det ibland. Det kommer bli fint i lägenheten iaf!

Kommentera inlägget här: