The NIKE Blast!

En bild säger mer än tusen ord så varsågoda här kommer flera stycken:


På väg till globen...


Mitt fantastiska schema för helgen...


Måns som presentatör...


SJUKT mycket folk!


Här ser man ännu bättre vilket ös det var...


Jaime (kollega) rockar loss som instruktör i första spinning-passet...


På intressant föreläsning om "nätverkande" med Alex Schulman...


Var bara tvungen att ta en posé-bild!


Maten som Nike erbjöd. Helt ok!


Men STÖRT dyr!! Spana in den "öppna maten" aka Gott och Blandat...


Erica, Lisa och jag mumsar mellanmål och fyller på reserverna...


Jag och Erica kör stenhårt under NTC get strong med kettlebells. Det var hur jobbigt som helst då de lättare kettle-bellsen tog slut. Vi fick snällt kötta på med ap-tunga bells. Det var nästan skrattretande, men vi kämpade och skrek på varann för att ta oss igenom nära-döden upplevelsen. Mycket kanske för att våra Sportlife kollegor Petter E och Fredrik A stod för passet. Sjukt kul var det iaf!


Petter och jag efter NTC Get Strong. Vi ser ju sådääär pigga ut, INTE!


En av de fantastiska showerna...




Under den fantastiska yogan hamnade jag av en slump bredvid tjejen som slingrade runt i tygbiten under showen (bilden ovan) så jag bara var tvungen att ta en bild...


Mina favvo give-aways från konventet. Det är fantastiskt att man får så fina skor!

Kommentera inlägget här: