Sportlifes konvent 2012!

Nu har schemat för Sportlifes årliga konvent i Göteborg släppts. Vi instruktörer från Stockholm åker i samlad trupp i en inhyrd buss ner till Sportlife Exclusive, där vi sover inne i gruppträningssalen. Sjukt kul! Jag är väldigt taggad inför detta! har inte alls någonting emot att "bussa" ner sjuttioelva timmar ner till Gbg och sen bo som flyktingar inne i salen. Det är ett roligt gäng och det ska bli härligt att få lite quality time med alle sammans. Jag åkte inte förra året men året innan dess följde jag med och jag har inget annat än goda minnen från den upplevelsen.

Jag har bokat följande klasser:

Just wanna make you smile
Dancemoment
TRX 45 Total Workout
Spinning Activio
Dancefloor live
Sh’bam



Här är hela schemat...

Paulina:

Är det här någonting vi medlemmar kan vara med på? :)

Linda:

Hallå! Ledsen för sent svar, men ja det är det faktiskt, alla får vara med! Ring Sportlife Backaplan (gå in på sportlifes hemsida så hiitar du numret) och hör med dem. Hoppas att vi ses där!

Kommentera inlägget här: