Sliten & smal!

Har tränat rätt hårt den senaste tiden och min kropp är inte långsam med att fatta galoppen, tyvärr. Tyvärr säger jag för att jag går ner väldigt lätt i vikt när jag håller igång mycket. Jag tycker INTE att jag behöver gå ner i vikt och det är inte något jag strävar efter när jag tränar. jag tränar för att känna mig stark och för att må bra. Det blir därav lite knas när underhudsfettet vinkar adjö. För mig är det nu extra viktigt att få i mig tillräckligt med mat, sova ordentligt och undvika att stressa. De senaste månaderna och i stort sett hela hösten stressade jag fram i maxfart och jobbade kanske lite mer än vad jag borde gjort, med projekten som bara låg och väntade på hög. Det är inte konstigt att kroppen svarar med att tömma energireserverna. Nu är jag dock på banan igen! Ser fram emot en lite lugnare vår.



Dags att äta lite mer kalori-rik mat!

Kommentera inlägget här: