Alla hjärtans dag!

Idag är det alla hjärtans dag, om någon nu skulle ha missat det. Jag är lite anti den här dagen men ändå inte. Det där lät lite flumigt men tillåt mig att förklara mig!  Jag tycker väldigt mycket om rosa så att en dag är fylld av rosa känns helt ok. Dessutom tycker jag att det är härligt med en "kärlekens dag", inte för par, utan för alla! Om man nu ska envisas med att fira denna dag så tycker jag att man ska tillbringa den här dagen med nära och kära, både kompisar och familj. Det är en rolig dag att fira med flera personer på en stor middag. Kärleken med sin pojkvän tycker jag man ska ta vara på i vardagen ändå. Jag och Andreas har t.ex. våra mys-tisdagar, där vi ser till att sluta tidigt från jobbet, laga god mat och bara njuta av en lugn kväll. Andreas brukar få en massage också (inte helt tokigt för honom att ha en tjej som är massör). Ikväll har vi faktiskt ingenting planerat förrutom vårt vanliga tisdags-mys, så jag antar att det blir en klassisk "alla hjärtans dag" (minus presenter) iaf. Nästa år ska jag slå till med en stor festlig middag! Hoppas det blir uppskattat från både par och singlar!



Repan på Sportlife Sjöstan är välpimpad med både
ballonger och "alla hjärtans dag"-erbjudanden...
Kommentera inlägget här: