Nervös...

Det här har varit en skum dag! Vaknade tok-bakis efter mina två(!) glas vin från gårdagskvällen. Antar att snittarna inte var det mest alkohol-absorberande alternativet till middag. Det var med andra ord en sliten Linda på Tabatan och Spinningen. Hur som helst så har jag överlevt både klasserna och dagen/kvällen hittills. Nu mår jag prima förutom att jag är lite smått nervös. Ska nämligen massera en kiropraktor ikväll. Tycker alltid det är lite småjobbigt att massera någon som har en snäppet vassare utbildning. PT-Maria (min massagekund) har peppat mig och sagt att jag bara ska köra på som vanligt med mina hårda tag och inte tveka en sekund. Hon har så rätt, men ändå är det så svårt att inte tänka på att min kiropraktorklient säkert kommer analysera sönder varenda rörelse jag gör. Jaja, nu kör vi!

Kommentera inlägget här: