Muskler & kroppar

Nu har jag haft besök av både Ida, Hugo (bild nedan), Jenny och Louise. Hur trevligt som helst. Jag är dessutom väldigt effektiv idag med massor av saker av-tickade på min "to do-list". Vid fem ska jag dessutom leka solariemontör. Blir mycket intressant! Jag har fått för mig att ta mig ann projektet att byta rör. Man lär sig nått nytt varje dag, minst sagt! I övrigt snurrar tankarna på muskler, kroppar och rörelsemönster. Jag tror att jag kanske är på g att lösa gåtan hos en massagekund med många ledsna muskler. Vi får se om min behandling ikväll ger de resultat jag hoppas på. Ibland är problemen så komplexa att det är svårt att avgöra vart problemet sitter direkt och vad som kommer att hjälpa. Det är otroligt glädjande när man hittar något som fungerar!

Kommentera inlägget här: