En rolig fredag

Igår var det full fart på min lediga dag. Först lunch med min hög-gravida syster och vår mamma. Mycket mysigt! Syrran är stor som ett hus så jag tror att jag blir moster för tredje gången snart. Sen blev det lite vin på Eat Markets terass i den nya gallerian Mood på Regeringsgatan med Erica (och Lisa en kortis). Supertrevligt! Vi hann prata igenom många ämnen innan vi var redo att lämna den soliga terassen. Det var hög London-faktor på det stället. Klart en ny favorit! Efter det kilade jag och Lisa vidare till café opera för att köra aw med Sportlife-gänget. Det var bra uppslutning, vip-bord och mycket vin så det var också en succé! Hungrig som en varg mötte jag sedan upp Klara och hennes vän för en Salmon Roll på klassiska East. En sjukt bra fredag helt enkelt! Mer roliga saker kan man nog inte klämma in på en ledig dag. Idag jobbar jag dom vanligt men ikväll blir det nog något form av bus.







 

Kommentera inlägget här: