Tabata på schemat

Nu kör jag ju klasser för fullt eftersom höstschemat är igång på Sportlife. Det bästa med den här hösten är att jag äntligen har fått ett Tabata-pass på schemat. Yeaayy! Riktigt kul! Jag kört stenhårt med mina trogna medlemmar. Det är roligt att få köra inomhus med ett stort utbud av redskap att använda i övningarna. Utomhus-tabata är också en solklar favvorit men den är lite beroende av fint väder tyvärr. Imorgon ska jag försöka ta några bilder på de övningar och pass jag lagt ihop hitills. Jag har en hel timme (OMG) på mig att leka i gymmet innan jag måste jobba. Jag har fortfarande känningar efter gårdagens CXworx så det blir ingen träning för mig idag. Satsar all min energi på morgondagen istället! Föresten så har PT-Fia (BlondinBellas PT) börjat hänga en hel del här på Sportlife Sjöstaden. Hon tränar flitigt med sin kille Kim. Känns som att mitt gym har gått och blivit trendigt! Är det inte filminspelning så är det Blossom eller nåt annat. Kul!

Ikväll ska jag heja högt och glatt på Djurgården som möter AIK i ishockey. Det var länge sedan jag följde elitserien flitigt men i år lovar jag att vara ishockeyn trogen, iaf så länge det går bra för DIF.





Några klassiska Tabata-övningar: Upphopp, Utfallshopp, Armhävningar och Sit-ups..

Kommentera inlägget här: