Ett år äldre

Så har ännu ett år passerat och jag är numera 27 år gammal. Helt ok! Helgen blev helt galet rolig med besök från London i form av Nilla (en av mina närmsta vänner) och diverse roliga överaskningar och självklart en uppstyrd utgång med lekar på lördag kväll. Åldern verkar inte påverka min partyenergi negativt på något sätt så jag ska nog orka tuffa på tills jag är 35, minst. Höjdpunkterna från helgen var många men det jag kommer minnas mest är att Nilla var här, att tjejerna överaskade med lunch, att killen på fiket bjöd på en chokladboll för att jag fyllde år, blombuketten från Andreas som väntade vid dörren, att Nilla & mamma och min syster Åsa överaskade med söndagsbrunch på Villa Källhagen, att alla som var med på lördagens födelsedagsfest gick "all in" under tävlingen "arrangera en catwalk på bibliotektsgatan" och att Andreas beställde in Champagne till alla (inburen med stora tomtebloss under pompa och ståt). Det var dock segt att kliva upp ur sängen imorse, trots en ordentlig vilardag/kväll med Andreas igår. Rivstarten med CXworx fick mina magmuskler att längta tillbaka till sängen men jag överlevde mirakulöst hela passet med god min. Här får ni några bilder från min födelsedagshelg:


 





Fullt ös hela natten lång!

Kommentera inlägget här: