Återuppstånden!

Äntligen tillbaka! Inte helt otippat blev jag sjuk i tisdags. Så går det när man inte är helt hundra, tränar och äter förkastligt. Jag är hemskt ledsen att jag inte har skrivit någonting men jag har helt enkelt inte orkat. Igår kväll var första gången jag kände att halsen äntligen började släppa sitt järngrepp. Idag mår jag mycket bättre, helt otroligt! Jag har fått massor med tips på hur man bäst blir frisk. Förutom att sova och hinka i sig vatten vågar jag påstå att varmt vatten med honung, citron och ingefära utför mirakel. Jag håller tummarna för att min friskhet håller i sig, för på torsdag drar jag och min tjejklubb till London och gör stan osäker. Jag har dragit i några London-trådar och försökt ordna ett event vi sent ska glömma. Som tur är är Lisa och Erica också med och fixar och donar. De är inte lika tids-optimistiska som jag är så tillsammans är vi grymma! Tror det kommer bli superskoj!

Sliten men på bättringsvägen tack vare mirakeldrycken..
Kommentera inlägget här: