guldklimparna

Måste få dela med mig av 2 sköna bilder på ett av mina syskonbarn; Tuva. Jag kommer från en väldigt musikintresserad familj och Tuvas storebror Love fick en mic i födelsedagspresent. Denna tyckte Tuva var väldigt rolig att sjunga "Lille katt" i. Så pass roligt att hon även tyckte att hennes rosa ballong också skulle sjunga med. Barn är så fantastiska! En annan sak jag förundras över är all denna energi de har. Tänk om man själv skulle orka springa och skutta hela dagarna. Har instruerat både CXworx (core) och MRL (klassiskt gammalt "mage rumpa lår"-pass på stepbräda) idag och jag känner mig helt färdig. Lite av barnens energi skulle sitta fint! Ikväll blir det en lugn hemma-kväll med middag med Andy Pandy och imorgon slutar jag tidigt så imorgon orkar jag förhoppningsvis springa ett intervall-pass på rullbandet parallelt med lite rodd. Det är en skön kombination som ger bra resultat. Det gäller att passa på att köra sådana pass när man inte har någon klass eller klient och slutar tidigt. Värsta lyxen!



Först sjunger Tuva..


Sen är det ballongens tur..


Camilla:

Vad förvånad jag blev över att se det här inlägget. Jättekul att min lilla stumpa får vara med på bloggen. Helt underbart att du lyckdes fånga hennes duo-sång med ballongen!!! Kram syster C

Kommentera inlägget här: