back to reality

Har varit "ledig" i fyra dagar, hör och häpna! Egentligen var jag mest ledig i fredags. Då var jag riktigt slapp, sov länge luchade med "We love sthlm"- Ida och bakade bullar. I lördags åkte jag på spelning med mitt cover-band i Sala, en liten tripp med en mycket trött Linda. Jag fullkomligt slocknade när huvudet fick landa på kudden efter en lång dag med bilresande, roddande av instrument, soundcheck och spelning. Söndagen bestod självlart även den till stor del av roddandes av musik och bilåkande men jag hann även med att fira min far på fars-dag. Trevligt! Igår tjuvjobbade jag. Fyllde upp dagen med mina klienter. Rätt trevlig dag ändå. Nu är jag alltså på plats igen och beklagar att jag inte hunnit fått upp något inlägg i ledigheten, skyller på att blogg.se appen lägger upp för fula inlägg men jag kanske måste acceptera att de inte kan bli snygga. Nu är jag iaf på plats framför datorn igen. Imorgon ska jag testa att lägga upp filmklipp från min Tabata. Får se hur det fungerar!


Bullbak så det står härliga till! Perfekt fredagsaktivitet..

Kommentera inlägget här: