Den som väntar på nåt gott..

Det är rätt trögt i salarna just nu, ok jag ska inte klaga eftersom jag hade 14 glada själar på min Indoor Walking igår men generellt så är det lugnt. Det kallas sommar. Det är den bästa och sämsta tiden på året. Den sämsta som instruktör men såklart den bästa för att det är varmt ute. Sommar innebär dessutom uppehåll från spinningen. Stor sorg! Igår fick jag ett akut spinning begär som helt tragiskt nog inte kunde stillas. Jag blir alltså officielt lite galen av att inte få köra spinning. Sjukt!

Ikväll blir det Indoor Walking igen, men jag ska inte hålla i klassen utan bara gå på den. Blir skoj! Förhoppningsvis får jag lite tid i gymmet också. Det var ett tag sedan nu.

Här kommer en liten bild på gänget som var med på CX30 utbildningen för en tid sen, den som nästan förintade mina stackars magmuskler. Klassen kommer att köras i höst så jag ligger i hårdträning för att orka med den. Jag i mitten i grönt och instruktören och Les Mills tränaren Fredrik Andersson aka "pölen" brevid.

Kommentera inlägget här: