I valet o kvalet...



Ibland har jag verkligen svårt att bestämma mig. Inte konstigt att jag är våg! Nästa lördag, 3 September, är det i alla fall dags för Super Saturday. Les Mills dag för alla instruktörer och andra träningsglada människor som vill ge sina muskler en ordentlig omgång. Det är kul med event men den här gången har jag verkligen svårt att bestämma mig om jag tycker det är värt det. Det som lockar mest är nog att prova Les Mills nya danspass Sh´bam. Om ni är sugna på att vara med så kan ni anmäla er här. Vi kanske ses bland svetten!



Jag ska även passa på att tipsa om ett annat träningskonvent som pågår i helgen; Scandinavian Sport & Fitness Festival. Det verkar riktigt kul men själv kan jag inte gå. Just typiskt! Om du kan gå så gör det! 200 kr per dag (400kr för hela helgen) Riktigt prisvärt! Jag kanske dyker upp en sväng söndag eftermiddag (jag vill, jag vill, jag vill!!) men det ser mörkt ut då jag har två pass på morgonen. Kör hårt!

Kommentera inlägget här: