Söndagssvett!

Det är mycket nu skulle man kunna påstå. Det verkar som om alla är sjuka eller ska utbilda sig till personlig tränare på Nordic Wellness så för min del har de senaste två veckorna bestått av en väldans massa vick på gymmet. Superskoj! Jag kör "cardio walking" som en liten dåre och det är varmt välkommet. CW (förut hette det Indoor Walking) är bra träning och något jag saknat! Man blir så glad av ett CW pass, även om det är jobbigt. Dagens medlemmar var fantastiska så det gjorde att man glömde bort lite hur jobbet det var. Perfekt söndagsträning!

Det är även dags att hoppa in lite bakom micen igen, dags att spela in min låt "Unbreakable" och produktion av fler låtar. Det är ju såklart ännu roligare! Mitt i allt så är det planering av videoinspelning, photo-shoots, stream-release på spotify etc och fix med min nya hemsida. Har bestämt mig för att videon kommer att spelas in på Nya Zeeland och lite i Singapore så nu är det full action med att bestämma scenerna. Allt händer på en gång som man säger. Tanken är att allt ska vara klart 1 Februari 2015. Längtar! Ska bli så coolt att se min låt ute på spotify och youtube!
Kommentera inlägget här: