Pallar du?

Jag utmanar dig till att träna 15-30min om dagen, 6 dagar i veckan i 4veckor fr.o.m. midsommar plus att du avstår från en ohälsosam ovana under tiden, t.ex. att inte äta godis, att inte dricka läsk, eller att sluta hoppa över frukost. Antar du utmaningen? Pallar du?
Det är så mycket lättare än du tror! Det enda som får stoppa dig är halsont eller feber, aldrig karaktär.
Men det klarar du galant! En kvart går supersnabbt och kommer ge dig massor av energi.
Här kommer tre pass att varva mellan:
Tabata (24min):
(Varje övning utförs i 20s, vila 10s och upprepa sedan övningen igen, totalt 8gånger i rad innan du snabbt byter till nästa övning)
Starjumps
Burpees
Utfallshopp
Höga knän
Sprintstart
Plankan
 
"Minuten" Intervallpass (15min):
(Varje övning utförs i 1min och nästkommande övning påbörjas direkt utan vila. Totalt 4 intensiva minuter, vila 1 min när varvet är utfört, upprepa. Totalt 3 varv.)
Burpees
Armhävningar
Utfallshopp
Plankan
Vila
 
Spring (25-30min):
En springtur med 15st 15/15 intervaller i mitten av passet (totalt 7.5min intervaller), dvs spring riktigt snabbt i 15s och jogga sedan lugnt 15s, upprepa 15ggr.
 
Kom ihåg att det är upp till dig att få resultat! Jag finns givetvis med och peppar hela vägen, nu kör vi!
Kommentera inlägget här: