Pics!

Här kommer bilderna jag lovade lägga upp i förra inlägget, lite sent jag vet. Det är fortfarande fullt upp. Just nu hålller jag på och lär in det sista i CXworx korren och laddar för fullt inför kommande Sportlife-event i Gbg i helgen.

Det blir en härlig road-trip ner till Sveriges framsida och träning så det skriker om det hela lördagen. Har inte fått tag på varken en luftmadrass eller sovsäck så jag börjar bli lite nervös. Jag tok-vägrar att sova på en yogamatta (vi ska sova i gruppträningssalen, välkommen till det überglamourösa instruktörslivet!) så jag får försöka fiska rätt på en, lite smidigt (läs: panikshopping), innan vi hoppar in i bilen och far iväg. Sovsäck är bara ren lyx, jag nöjer mig faktiskt med ett gäng yogafiltar. I värsta fall så sover jag hos JJ. Hos honom är jag alltid varmt välkommen!









Från ovan: våfflor, jag som modell för Sportlifes klädkollektion, en av mina artiklar i Sjöstadsbladet (PT-Aleks under), och den orange-gula Adidas mannen som presenterade Adidas nya sko för mig.

Kommentera inlägget här: