Veckans...

Som vanligt vill jag sammanfatta veckan som gick genom att utse veckans:

Låt: "Sugar" - Leona Lewis

Träningspass: Det har varit en bra och dålig träningsvecka. Ett dåligt löp-pass och en ilsken Spinning i början av veckan till att allting plötsligt lossnade på löp-bandet i fredags och att jag fick till mitt långpass igår trots diverse utmaningar. Bästa passet blir långpasset. Är otroligt stolt att jag kom iväg och att jag lyckades kriga mig hem på starka ben. En grym känsla!

Fokus: Att ladda mentalt och fysiskt. Det har varit lite för mycket på agendan den senaste tiden. Det har varit skönt att få dra ner på tempot och ladda batterierna.

Inspiration: Att få hänga med på Henriks boxpass i fredags. Fick massor av bra nya kombinationsövningar!

Energiboost: Att äntligen hitta "mitt" löpsteg. Från att ha börjat tvivla ordentligt på om jag faktiskt kommer att klara maran till att allt plötsligt lossnar var en fantastisk känsla som inte kunde komma mer lägligt.

Knäppaste företeelse: Att köa i en timme för bord på "Flippin Burgers" (en hamburgerestaurang) varav 30minuters köande föregick utomhus i 14 minusgrader kl 17.00 en lördagkväll, då restaurangen och baren redan var full. I väntan bjöd hovmästaren på glögg. Det är sjukt hur hamburgarna smakar så bra att man tycker det är värt det!

Kommentera inlägget här: