Veckans Tabata!

Jag har varit lite dålig med att lägga upp mina Tabata-pass men idag ska jag dela med mig av mina övningar. Det var ett härligt gäng på passet och det var lite extra roligt att PT-Fia var med och körde. Alla gav verkligen järnet och jag fick extra mycket energi när några av mina medlemmar höll på att ge upp under 7:e omgången av armhävningarna men ändå lyckades ge det där lilla extra och kämpa på hela vägen ut efter lite pepp.


1. Burpees över viktstång








2. Benböj men axelpress




3. Sprintstart






Ni får nöja er med den här bilden den här veckan. Hann inte ta kort på den här övningen idag.
Stå i sprintstart-position. Armarna har hela tiden samma position. Hoppa fram och tillbaka med benen, byt ben vid varje hopp

4. Armhävningar



5. Utfallshopp



6. Mage: Cykel





KÖR HÅRT!


Kommentera inlägget här: