Inspirerad!

Idag har varit en helt craaazy dag med en rejäl rivstart på morgonen. Råkade självklart ställa in väckarklockan på fel tid så 05.47 ringer Ulrika för att kolla att jag är på g och väcker mig. Typiskt! Med andan i halsen hoppar jag upp ur sängen och flänger ihop mina grejer medan Andreas naken springer runt och försöker få tag i en taxi. Kalabalik! Taxin kommer 05.55 och jag lämnar fridhemsplan efter mig med fartsträck på gatan och hetsar fram på morgonens inte alltför trafikerade gator mot centralen. 06.00 står jag på perrongen, inväntar svalt mina kolegor och stiger först på tåget som far mot Gbg 06.10 och låtsas som absolut ingenting. HELT SJUKT att jag hann! Idag har jag iaf fått skratta gott åt min kolega Anders på tåget, blivit väldigt inspirerad av Stefan Sebös föreläsning, minglat runt med Sportlifes ägare och olika platschefer samt hunnit hälsa på min vän Johan och kika på hans nya lägenhet och vindsvåning. Mycket givande! Nu sitter jag åter på tåget på väg hem mot Sthlm och jag är helt slut. Berättar mer om föreläsningen imorgon, nu ska jag ta mig en liten powernap.

Kommentera inlägget här: