Fredag!

Idag är början på mitt nya liv! Nej kanske inte riktigt men nästan, jag slutar tidigt på fredagar och är ledig varje helg i 6 veckor framöver. It's Christmas time! Yeeeaaayy! Har nog aldrig känt mig mer välförtjänt av lite kontinuerlig ledighet. Jag och A diskuterad t.o.m möjligheten att dra iväg en vecka till solen i mellandagarna, håll i hatten! Nu tror jag desvärre inte att det kommer fungera, A jobbar ju lika mycket om inte mer än vad jag gör. Skönt med helg ska det iaf bli. Tänkte träna både lördag och söndag, köra genom kroppen ordentligt men fokusera på axlar och rygg. Ikväll ska jag lata mig ordentligt, baka lussebullar och äta middag med A's lillasyster som är på besök från Australien.


Vill passa på att önska er en trevlig helg och en glad tredje advent,
 så hörs vi på måndag!

Kommentera inlägget här: