Återkomsten

Jag har lyst med min frånvaro men har behövt ladda batterierna. En ny höst med nya möjligheter och utmaningar står framför oss och ibland kan det vara skönt att få reflektera i lugn och ro. För mig är hösten en nystart och ett tillfälle att få titta tillbaka och blicka framåt. Ett bra tillfälle att förändra och förbättra. Jag vet vad som fungerade och vad som inte gjorde det i våras. Det som motiverade och det som gjorde att jag tappade fokus. Jag vet vad jag vill uppnå, har satt nya mål och har samlat inspiration för att kunna komma dit. Det känns härligt!

Jag ser fram emot en höst i löpspåret med sällskap av min springkompis Sofia, att få utveckla min rörlighet med hjälp av yoga, att få instruera spinning igen och att få köra fler core-klasser. Det är även skönt att få komma in i de mat-rutiner jag hade innan sommaren. Ägget blir åter igen min bästa vän. Näringsrika luncher och lätta middagar min väg mot välbefinnande. Jag mår så mycket bättre av mat som gör mig glad och stark!

I höst ska jag hylla den träning som blir av istället för att förbittra mig över den som bortprioriterades. Det är de positiva känslorna jag vill åt. Jag har ett mål med hur jag vill att min kropp ska se ut, kännas och fungera, precis som många andra har på hösten. Det målet vill jag uppnå. O jag ska se till att jag har roligt hela vägen!

Mari:

=) Åh vad kul. Välkommen tillbaka !!!!

Kommentera inlägget här: