Uppdatering

Måste säga att dagarna som gått har varit sprängfyllda med träning och det märks i kroppen! Har varvat instruktörspass (både mina och vick) med min löpträning. Damn! säger jag bara, jobbigt men roligt! Kroppen värker lite både här och där. Inte så att man dör men tillräckligt för att man ska känna att semester inte hade suttit fel. Längtar faktiskt tills jag får en pause från instruerandet och kan foukusera på löpningen till 100%. Aptiten är också påverkad av min ökade träningsmängd. Äter som en häst och försöker aktivt att få i mig all vätska jag behöver men det är svårt. Det är inte helt ovanligt att en liten molande huvudvärk kryper fram på kvällen (tack för att du finns Ipren!). Jag gillar dock mina framsteg. Lyckades komma i mål på 26min på senaste 5km rundan, vilket gjorde mig mycket nöjd! Jag var noga med att inte gå ut för hårt i början och då lyckades jag faktiskt hålla ett sjyst tempo resten av varvet. Gött! Har dessvärre inte fått till någon backträning. Skulle kört igår men 2 vick kom i vägen. Jag vill helst inte ta kål på mig själv! Men det kommer, kanske till helgen eller på måndag.
Kommentera inlägget här: