Längtan till Italien...

Just nu står jag i ett alldeles öde gym. Det känns som att alla är uppe i Hammarbybacken och tittar på "Stockholms brantaste". Självklart hade jag hemskt gärna också varit där och hejat när folk tävlar i att springa i backarna på bästa tid. Istället står jag och drömmer mig bort till Italien. Jag och Andreas ska dit i sommar men jag vill åka NU! Varmt, soligt, god mat, gott vin och SEMESTER! Längtar!

I övrigt har det varit en riktigt bra kristihimmelsfärd med trevligt umgänge. I torsdags prövade jag bl.a. lyckan som brunett med hjälp av Klaras hår. Kan konstatera att jag kommer förbli blond. Det var en härlig dag med promenad med Andreas längs Hornsbergs strand, glass i solen och mys. Kvällen bjöd på middag följt av drinkar med Klara, Tove och Fanny på AG respektive El Diablo.
Igår rände jag och A runt på stan och köpte saker till lägenheten. Sen invigde vi faktiskt köksbänken. Vi är sjukt nöjda! Det är riktigt fint hemma hos Andreas nu.



Kommentera inlägget här: