Nystart!

Äntligen tillbaka! Inte för att det var något fel på min semester. Tro mig, jag hade t.ex. gärna stannat längre än mina 11 dagar jag fick njuta av Barcelona. Under min semester fick jag dock glada besked, jag skulle bli klubbansvarig på Sportlife Bromma till hösten. Mycket roligt! Var mycket ivrig att få hugga tag i min utmaning. Jag kunde knappt fokusera på att vila och slappa!
 
Sportlife Bromma är Sportlifes senaste tillökning och är en ljus och fräsch anläggning mittemot Bromma Blocks, bland alla företag. Nu är hösten här och nu sitter jag alltså i mitt alldeles egna kontorsrum på Bromma. Superskoj! Det blir en härlig utmaning att driva igång den här anläggningen och dra in medlemmar. Min agenda är full av möten med byggare, ventilations-gubbar, skylt-nissar och larm-killar. Maskinen rullar kan man säga. Mitt i allt detta ska jag försöka avsluta lite snyggt i Sjöstan. Det är alltid lika trist att lämna en klubb man har varit med och byggt upp. Det känns som om jag känner i princip alla på klubben. Jag kommer dock säkerligen känna precis likadant om Bromma om ett år.  Man får se det ifån den ljusa sidan, snart känner jag hela Stockholm!
 
Om du har vägarna förbi Karlsbodavägen 17D så tycker jag du kan poppa in och säga hej, för det är här jag befinner mig. V.36 smygstartar jag tillochmed gruppträning, utan sal och allt, galet! Det blir cirkel, Tabata (självklart) och Box lite spontant på funktionella ytan. Det kommer bli jättebra! Man får vara lite spontan när träningssalen är under konstruktion.
 
Kort och gott ser jag alltså verkligen fram emot den här hösten. Ska bli väldigt roligt!
Kommentera inlägget här: