Reload

Dags för lite återhämtning i badet! Det är snudd på det bästa som finns att få krypa ned i ett varmt bad när man har tränat. Så avslappnande! Jag har dessutom hittat en favoritprodukt som gör upplevelsen ännu lite bättre; Rituals badskum "Energy Bubbles - Organic Ginseng & Indian Rose". Det luktar helt galet gott och gör huden alldeles len. Mitt bästa tips ifall du vill lyxa till badet lite!
Tror inte att det beror på badskummet men jag känner faktiskt en massa energi och längtan efter att få träna imorgon, en underbar känsla eftersom jag redan tränat tre dagar i rad och vanligtvis är lite motig inför pass #4.
Det var länge sedan jag kände såhär och jag är väldigt glad över att få känna denna intensiva och outtröttliga träningsglädje igen. Ett perfekt avslut på dagen!
Kommentera inlägget här: